fredag, mars 20, 2009

En helt fantastisk vän!

Jag har hittat en helt fantastisk vän. En kvinna som skulle kunna vara min tvillingsjäl.Vi ser helt olika ut men våra liv är mycket lika.

Hennes son har samma diagnoser som Bus och det är en enorm lättnad att ha hittat någon som exakt förstår vad jag menar när Bus har haft en dålig dag. En person som förstår vad jag menar när jag säger att jag blir så less och trött men som också precis som jag kan se många av våra barns tokiga upptåg med glimten i ögat. Det som nästan fått oss att gråta kan efter en tid få oss att le vid minnet.

Det är viktigt med någon som förstår att efter ett utbrott från Bus där han kallat mig för alla tänkbara fula ord kan jag ändå hålla om honom och säga att jag älskar honom. Att leva med våra barn är som att vara mitt i en bergochdalbana utan slut. Min vän förstår precis vad jag menar.

Tack för att du finns Pilla!

Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh va söt du är!! Kan inte jag få adoptera dig och din familj?

Jag tycker att det är ganska ironiskt att det kan sitta en människa i en helt annan stad med exakt och då menar jag exakt samma problem + att det visar sig att man är såå otroligt lika! Tvillingsjälar!

Det är så skönt att ha dig Ann-Sofie som backar upp, lyssnar och peppar. All my love 2 u!!