onsdag, december 23, 2009

God Jul!


Vill med detta inlägg önska Er alla en riktigt God Jul! Här hemma ska vi snart äta en god middag och sedan blir det uppesittarkväll med Bingolotto. Bus och Lilla O har gjort 3 sorters julgodis och förväntan inför julafton är stor. Granen står grann men inte speciellt grön, har aldrig varit med om makan till gran att barra. I morgon tar vi farmor med oss och åker till mormor och morfar för att äta julmiddag och efter det fortsätter vi hem till min syrra och hennes familj och har vi riktig tur så kommer tomten dit!

Hoppas ni får en riktigt härlig jul!

Kram!

5 kommentarer:

Spader Madame sa...

God Jul! Hoppas att det blir en varm jul för er alla!

Anonym sa...

God Fortsättning på julhelgen...

Bellan sa...

Vilken härlig bild med snö, barn och djur.
Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram!

mamma zoffe sa...

Tack fina du för ditt inlägg på min blogg :-)
Är så glad över vår nyvunna vänskap här på bloggen..

Måste bara fråga om du använder dig av facebook? vore skoj att ses även där :-)
Där skriver jag inte alls något om mitt liv till Sam som jag gör i bloggen utan där blir det bara lite allmänt..
Gör isåfall en vänförfrågan på AnnSophie Forsell Öhrn..

Allt gott till dig i juletideer :-)
KRAMIS

Cina sa...

Hej! Här susar jag in, när julen är över, nästan, och önskar God fortsättning!
Hoppas er jul blev bra!
Varm, varm kram!