fredag, juli 31, 2009

Att tänka positivt!

Lilla O är med oss på affären och när jag börjar packa varorna i kassen har den lilla fröken såklart handen aningen för nära och lillfingret kommer i kläm när jag lägger ner korvburken. Hon knölar ihop sitt lilla ansikte och försöker blinka tillbaka tårarna som envist tränger fram.

Jag kramar om henne och säger: "Förlåt lilla gumman! Är lillfingret alldeles tillplattat nu?"

Lilla O: "Ja...men jag har ju ett till!

Där har vi en tjej som tänker positivt!

3 kommentarer:

Mia sa...

sicken gullunge =)
du måste kika förbi mig nu, har lagt ut helt underbara bilder efter våran morgon tur på moppen =)

Japp, valpar är för härliga...*fniss*

Kram

Mia (igen) sa...

Vi är så nöjda så med Bamse och idag blir det spännande värre att börja träna honom...*fniss*

hoppas ni får en fin dag

Jag igen sa...

jo, en del har det bra (om man betalar för sig) så får man egen instruktör =) dottern fixar inte en vanlig kurs med massa folk!

jag ska svara på ditt mehl senare men är lite slut i kroppen och ska vila lite nu...

Hoppas ni får en bra dag!
//Mia