lördag, mars 01, 2008

Nu kör vi!

Detta med blogg är något jag länge funderat på. Har alltid älskat att skriva och vet att jag har mycket att berätta och erfarenheter att dela med mig av. Är inte så bra på teknik så det är väl därför jag bromsat så länge. Nu har jag bestämt mig. Det är dags.

Prins Bus är min 10-årige son som älskar att spela data och Xbox. Han är alltid på språng och oerhört kvicktänkt. Hans avsaknad av impulskontroll har många gånger ställt till det för honom. Han är en solstråle som snabbt kan växla till att bli ett blixtrande åskmoln och hans tics varierar från grava till knappt märkbara. Strax innan jul 2006 fick Prins Bus diagnoserna Adhd och Tourettes syndrom.

Lilla O är min 5-åriga dotter. Hon är min lilla prinsessa som byter kläder 10 ggr/dag och har stora likheter med Lotta på Bråkmakargatan. Lilla O älskar djur och djur älskar henne tillbaka.
När Lilla O var 7 månader opererades hon p g a Hydrocefalus (i folkmun kallat Vattenskalle).

Inga kommentarer: